maandag 29 december 2014

2014 - 2015 - Welkom in de Koekieklas!!!

De knotsgekke avonturen van mijn kleuterbende gaan digitaal!!!
Met dank aan Juf Marlies voor haar deskundige begeleiding in de wondere wereld van het bloggen. Nu kan ik via deze klasblog vertellen over wat er allemaal gaande is in mijn tweede kleuterklas.

De eerste maanden van dit schooljaar zijn voorbijgevlogen.
Koekiemonster is de allerbeste vriend van mijn kleuterbende.
Hij wordt overal bij betrokken: zingen, dansen, knutselen, buiten spelen, daguitstap,... hij maakt het allemaal mee vanop de eerste rij.

Vaak hoor ik van ouders dat ze graag eens een vlieg zouden zijn in de klas om hun kleuter aan het werk te zien... ik hoop dat ik door de (ontelbare) foto's die ik in en rond de klas maak hier een beetje aan tegemoet kan komen.
Ik ben van plan om mijn foto's op deze blog te plaatsen.

Wordt ongetwijfeld vervolgd...

Veel blog-plezier!

Juf An



Geen opmerkingen:

Een reactie posten