zondag 11 januari 2015

2014 - 2015 - De dieren van de axenroos

Een hele tijd geleden heb ik op een speelgoedmarkt een gezelschapsspel gekocht: "Sjakie de schildpad".
3 euro heb ik ervoor betaald. Puur goud is het waard!!!
Omdat we deze week rond het thema "De dieren van de axenroos: pauw, leeuw, kameel, wasbeer, bever, schildpad, uil, poes, ..." werkten, had ik het ingepland in mijn weekplanning.
Een schot in de roos!!! De kleuterbende was er helemaal wild van.
Sjakie de schildpad heeft hun harten gestolen.

Ze gingen helemaal op in het spel.
Volgende woensdag is het spelletjesvoormiddag en komen er enkele (groot)ouders meespelen in onze klas.
Ik heb beloofd dat Sjakie dan zou terugkomen... door het dolle heen waren ze, pure kinderlijke blijdschap.
Ook Bert Bever is dan van de partij...



Beide gezelschapsspelletjes zijn aanraders en staan garantie voor puur spelplezier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten