zaterdag 9 mei 2020

2019 - 2020 - Tijd voor een vieruurtje!

Tijd voor een vieruurtje!

Ik ben heel benieuwd wat jullie eten als tussendoortje...
een koek of fruit of chips of chocolade of???

Ik heb enkele leuke foto's gevonden van creatieve (gezonde) tussendoortjes.
Welk tussendoortje is jouw favoriet???

Ga aan de slag en maak er foto's van
 dan post ik ze op mijn blog.

Succes en smakelijk!


Wat heb je nodig voor deze rupsen?

satéstokjes, druiven, aardbeien, rozijntjes

Tip: 
als je blauwe en witte druiven hebt, 
kan je een patroonrups maken









Wat heb je nodig voor deze vlinders?

druiven, wasspelden, wiebeloogjes, pijperagers









Wat heb je nodig voor deze dolfijnen?

Bananen, kiwi's, blauwe bessen, frambozen









Wat heb je nodig voor dit schaap?

Banaan, druiven, rozijnen










Wat heb je nodig voor deze krabben?

mandarijnen en rozijnen









Wat heb je nodig voor deze schildpadden?

druiven en kiwi's








Wat heb je nodig voor deze vlinders?

tomaat, komkommer, mais en sla








Wat heb je nodig voor deze slang?

komkommer en paprika  (voor de tong en de oogjes)










Wat heb je nodig?

Kijk zelf maar eens goed naar de foto's, 
dan ontdek je zelf van wat ze gemaakt zijn!


















Ik geef jullie een link voor als jullie zelf groentechips willen maken:




En tot slot nog  een leuke vouwopdracht 
voor als jullie een koekiemonster willen...




Is het al vier uur???
Ik heb honger!!!!
;)


Dat ziet er lekker uit Berthe... en gezond!
Goed gedaan!
Smakelijk!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten