donderdag 30 april 2020

2019 - 2020 - Pakket 1 was een succes!

Pakket 1 was een succes!


Juf Kim (K2B), Juf Anke (Zorg K2) en ik zijn heel blij dat pakket 1 
zo goed in de smaak viel bij onze kleuters.

We hadden gevraagd om foto's te sturen om op de blog te zetten.

En ook al blijven de schoolpoorten nog voor onbepaalde tijd gesloten,
wij zijn jullie niet vergeten, integendeel!



De slang van Astor is supergoed gelukt! 
Proficiat!!!




Hier knipt Astor heel geconcentreerd de kaartjes voor de domino uit...











Goed gedaan Maysa!
Wat een hoge toren!!!



Oooh, je hebt ook slangen geknutseld.

Prachtig!








De gekke virussen van Sofia.
Knap gedaan meisje!!!








Arno weet hoe hij een spinnenkroon moet maken!
Super de lux!!!








Sofia, Noor en Noah spelen graag buiten.
Op de foto zie je hoe ze paaseieren verzamelen...








Storm speelt buiten een spel...
Ik mis jou lieve vriend,
en de andere kinderen natuurlijk ook!









Tim is heel trots op zijn slang... terecht!

Proficiat!









Tim is zich aan het concentreren...
Vindt hij alle details op de zoekplaat???
Ja hoor!
Goed gedaan, Tim!










Tim luistert naar een verhaal verteld door juf Anke op de blog van juf An...








Vliegtuigjes vouwen, daar is Tim heeeeeel goed in!








Hieronder staan enkele filmpjes die ik gekregen heb via mail...

Bedankt om zo mooi te zingen voor mij!
Ik mis jullie heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg!

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten