vrijdag 3 april 2020

2019 - 2020 - Lampionnen of paasmandjes?

Lampionnen of paasmandjes?

Bij het begin van dit schooljaar heb ik met de kinderen lampionnen geknutseld:
Bert en Ernie...
De kinderen vertelden een tijd geleden dat ze die lampionnen thuis een plaats hadden gegeven.
Ze waren er super trots op, terecht!!


Hieronder kan je de foto's zien die ik toen op mijn blog gepost heb

We bleven plastic flessen verzamelen 
want we wilden van de lege waterflessen ook Koekiemonsters maken,
om onze paaseieren in te verzamelen.

Zo gezegd, zo gedaan:
Begin maart werkten en speelden we twee weken rond het thema "monsters".
De lege waterflessen werden knutselgewijs omgetoverd tot
(TROMGEROFFEL)
paasachtige koekiemonstermandjes!!!







We maakten van blikken vrolijke monsters, 
en ook in die monsters gingen de kinderen paaseieren verzamelen.
Ze zagen het helemaal zitten!






De kinderen waren ongelooflijk enthousiast!!!





En toen kwam er een gevaarlijk virus...

Nu staan die prachtige monstermandjes in onze Koekieklas...

Ik gooi ze niet weg, dat is beloofd!

Als deze periode gedaan is en de schoolpoorten gaan weer open,
dan mogen alle monstermandjes mee naar huis!

Ik ben er zeker van dat ze bij jullie thuis, 
net als de lampionnen,
 een mooie plaats gaan krijgen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten